maandag 12 september 2016

Joepie!! Ik mag naar school!!

Welkom lieve mama, papa en vrienden! 

Oh wat spannend naar de klas,
met mijn nieuwe boekentas.
Ik heb toch wel een beetje verdriet,
want ik zie mijn mama of papa niet!
Maar juf Connie knuffelt mij,
dan wordt ik weer een beetje blij!
In onze klas zijn veel kindjes bij elkaar
Oh, wat leuk, wat doen ze daar?
Spelen in de poppenhoek
prentjes kijken in een boek.
Met wascokrijtjes kleuren,
we hebben geen tijd om te zeuren!
In ons kringetje zingen van 1,2,3,4
en maken een echte hoed van papier!

We eten fruit, boterham en een koek,
en de juf leest uit een boek.
Dan de jasjes aan
want daar komen mama en papa eraan!

De juf zwaait en zegt:
“Tot morgen lieve kapoen!!!” 


Volg hier samen met ons wat we allemaal in ons klasje beleven! 
De eerste week zijn we al druk bezig geweest! 
Kijk maar even mee: 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten