woensdag 14 maart 2018

Thema ons huis.

Wij bouwen een huis,
een heel groot huis.
Deurtje open deurtje toe,
kiekeboe ! 




In een huis vinden we verschillende kamers terug.
De afgelopen 2 weken hebben de peuters van K1A spelenderwijs van alles geleerd over deze kamers. 


De keuken:


De kleuters hebben de tafel gedekt en er een lekker pizza opgezet. Daarna hebben ze gezellig samen gegeten net zoals thuis. 



De badkamer


Spetter spetter spat de kleine baby's gaan in bad. 






Daarna hebben wij onszelf ook gewassen op leuke muziek. 

 ♪Lied: 
 ♪ Ik ga mij wassen o wat heerlijk het water is zo nat. 
Ik was mijn snoetje en mijn handen spetter spetter spat. ♪





De slaapkamer 




Een huis bouwen met blokken



Klussen in ons huis 






Spelen in het huisje 





Het knutselwerkje 



Juf Anita & juf Katelijne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten